mina hästar

Gerpla Från Säby Född 2005 e:oskasteinn frá oddhóli u:Norea från lilla strängshemmet mycket trevlig ridhäst som gör det man ber om och passar i stort sätt alla. jag har utbildat henne helt själv i från grunden hon är femgångare vilket innebär att hon kan gå i islabdshästens alla gångarter! vi har tävlat lite smått för att det har varit kul och vi har bland annat varit med på LAG SM 2011 i Mönsterås. gerpla är 146 i mkh och är av den grova typen av islandshäst vilket då gör att hon är viktbärande. hon är min ögonsten son betyder otroligt mycket för mig!
Så Söt född 2002 e:Tyson || u:ballerina ett trevligt russ sto med mycket fart i benen. det är nästan som att köra storhäst :) j vi tävlar i ponny trav och har under året sänkt rekordet från 2.15.0 till 2.09.0 :) jag är fodervärd åt så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback